Right now

Ionut Cristash's How to Recognize Real Love:
I don’t know what happened with my life at some point. I think I had some sort of an accident that made all of my senses get into some sort of coma. 
(在某個時候,我都不知道自己的生命中發生了甚麼回事。我覺得自己好像經歷了某一種意外,令到我所有感官都進入了昏迷狀態。) 
 現在的我。就好像我不再喜歡看電影一樣,但我以前每星期都會去一次戲院。
Me right now. Like I don't enjoy movie anymore but I used to go to the cinema once a week.