Most played songs



原來我常常聽這些歌,但我還有很多喜歡的歌,只是很多都不適合常常聽。另外Across the Universe我都是比較喜歡The Beatles的版本,不過Elim見到我常常都嚷着要聽Rufus Wainwright版本。

這堆歌入面,又有邊幾首你有聽呢?

可能因為睡眠不足,最近常常頭痛。亦因此我都聽多了莫札特,可以舒緩頭痛。

These are the songs I mostly played but there are more songs I like (some of which are not suitable to listen often). By the way, for Across the Universe, I prefer the Beatles version. But when Elim sees me, she often wants me to play Rufus Wainwright version.